Håller på och renoverar badrummet. Idag köpte jag ett badkar av sanitetsakryl. Någon som vet hur känsligt det är för minusgrader. Nu står det nämligen i vardagsrummet, men jag skulle vilja ställa ut badkaret på den inglasade balkongen tills vidare.
Vågar jag?