Håller på och renoverar badrummet. Idag köpte jag ett badkar av sanitetsakryl. Någon som vet hur känsligt det är för minusgrader. Nu står det nämligen i vardagsrummet, men jag skulle vilja ställa ut badkaret på den inglasade balkongen tills vidare.

Vågar jag?
 
Antagligen kan du NOG ställa ut det. Jag kan dock tänka mej att det liksom allt annat som är nedkylt, kan vara mer ömtåligt för stötar. Kolla med tillverkaren.
 
Pingar denna. Vad kom du fram till?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.