Vi har köpt ett fritidshus från -76, med innerväggar i masonit(?) spikade på reglar. Nu tänkte vi sätta upp finsågad panel (17mmx145) över väggarna. Min fråga: Bör vi sätta läkt på masonitväggarna eller kan vi spika planken direkt igenom och in i reglarna?