H
Hej!
Håller på o inreder en övervåning. Blev fundersam över en sak, har isolerat till takfoten så det blir alltså en varm kattvind. Bör man ventilera den om man bygger igen den? 2 ventiler på varsin sida rummet? Eller hur ska man tänka?Tack på förhand!
 
Kom du fram till någon lösning?
 
H Hoppsans skrev:
Hej!
Håller på o inreder en övervåning. Blev fundersam över en sak, har isolerat till takfoten så det blir alltså en varm kattvind. Bör man ventilera den om man bygger igen den? 2 ventiler på varsin sida rummet? Eller hur ska man tänka?Tack på förhand!
Hej

Fick du något svar ? Eller vad kom du fram till ? 😀
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.