Hej!
Håller på o inreder en övervåning. Blev fundersam över en sak, har isolerat till takfoten så det blir alltså en varm kattvind. Bör man ventilera den om man bygger igen den? 2 ventiler på varsin sida rummet? Eller hur ska man tänka?Tack på förhand!