Någon som har bra tips på hur man enkelt och snyggt kapar spiro-rör och stuprör. Jag kör med bågfil, ritar en linje genom att linda ett papper runt röret, och sen sågar jag "runt om", inte rakt igenom. Tycker dock att det är svårt att få det snyggt.... Har försökt med tigersågen men det gick ju åt h**e ;D