I Idabett #16 Medlem · 15 inlägg igår 23:57 Idabett Medlem 15 inlägg igår 23:57 #16 K Knallhatt skrev: Jag har kapat min pax 2.5 cm nedtill. Kapade de båda sidodelarna och sockeln. Funkade bra. Bara se till så att du kapar rätt ändar 😋 hur gjorde du med de justerbara fötterna i underkant? behövde du kapa även dem eller gick de att justera upp tillräckligt även efter 2,5 cm kapning?
K Knallhatt skrev: Jag har kapat min pax 2.5 cm nedtill. Kapade de båda sidodelarna och sockeln. Funkade bra. Bara se till så att du kapar rätt ändar 😋 hur gjorde du med de justerbara fötterna i underkant? behövde du kapa även dem eller gick de att justera upp tillräckligt även efter 2,5 cm kapning?