K Knallhatt skrev:
Jag har kapat min pax 2.5 cm nedtill. Kapade de båda sidodelarna och sockeln. Funkade bra. Bara se till så att du kapar rätt ändar 😋
hur gjorde du med de justerbara fötterna i underkant? behövde du kapa även dem eller gick de att justera upp tillräckligt även efter 2,5 cm kapning?
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.