Jag har precis primat golvet med Finjas MSA primer och missbedömde rätt grovt åtgången :o.
Har nu ca 2 liter utspädd primer och undrar om jag kan spara det och använda vid ett senare tillfälle? Det blir om ett par veckor när fallet skall spacklas..
 
  • Gilla
Jam7
  • Laddar…
K
Så länge du är inom bäst-före-datumet så går det bra.
 
  • Gilla
Jam7
  • Laddar…
Gäller det även när den redan är utspädd?
 
  • Gilla
Jam7
  • Laddar…
K
Ja, se till bara att ha den i en tätförslutande förpackning annars torkar den ut och bildar hinna.
 
  • Gilla
Jam7
  • Laddar…
Perfekt....känns skönt att inte behöva slänga något i onödan!
 
  • Gilla
Jam7
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.