Hej!
Jag har haft svartmögel på min silikonfog i badrummet, främst vid duschen och vid sidan av toalettstolen, i övrigt ingenting. Fick inte bort detta alls med alla möjliga medel.
Började skrubba och majoriteten av silikonfogen lossnade av bara skrubb och att man försiktigt drog bort den.
Är dock rädd att jag vid ett ställe kan kommit ner med en väldigt ovass kniv ca 4-5 mm. (alltså möjligen ett stick) inte varit där nere och karvat.
Bör jag vara orolig?
Har nu tvättat av med ättika, låter det torka och planerar lägga på ny fog i eftermiddag eller imorgon? Bör jag göra något annat än att lägga på ny silikonfog?
Detta är alltså hörnen i duschutrymmet.
mvh J.R