Hej ,
Köpt en Aduro 9.6 och sitter nu med problemet att jag har så pass högt till skorstenen att startpaketet är för kort och behöver köpa till rör.
Tänkte köpa till och så att jag köper hel isolerat där röret går igenom bjälklag (två ggr , övervåning och tak). Sen tänkte jag att för att få mer värme på övervåningen ta halv isolerade rör (fyra meter i takhöjd). Men kan inte hitta någon som säljer övergångar för detta ?
Är de inte att rekommendera att göra så som är tänkt ? Eller är tanken att man ska köra på ett av dessa allternativ bara .
Någon som har tips på andra än Bauhaus på försäljningar rör och övergångar samt bärplatta.