L
Har en rad börjat att läcka i svetsar eller plåt , blir exakt detsamma som att laga rosthål på en bil , plåten brinner upp och nya läckor kommer till , på samma ställe eller i annan skarv.
Den radden är körd och någon akutvård hjälper inte

Krilleman
Är rören helt stumma i golvet eller går det att röra dom lite upp/ner?

L Liteavvarje skrev:
Har en rad börjat att läcka i svetsar eller plåt , blir exakt detsamma som att laga rosthål på en bil , plåten brinner upp och nya läckor kommer till , på samma ställe eller i annan skarv.
Den radden är körd och någon akutvård hjälper inte
märkligt om den rostat så mycket då är det risk att hela systemet är kört för det lär ha rostat på flera ställen. Jag har i alla fall gas svetsat några läckande radiatorer och dom är täta så omöjligt är det inte om man kan svetsa och jag är inte ens duktig på gas svetsning men är man van vid presstång kanske det inte funkar alls.

L
Skitsvetsare , måndagsexemplar , porer i en eller flera svetsfogar , blir lite som ett duschmunstycke inte på alla raddar , men på enstaka kan det bli

S smurfen72 skrev:
Rätt uselt om man inte kan få en radiator tät. Klart det kostar en slant men vad kostar det med ombyggnad av rör och ny radiator om det inte finns lämed likadana mått.
Jag vet men tyvärr sa de att det är kass.

Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.