Hej,
Jag har fått en hel låda med fog av en vän, SikaHyflex-402 Connection, i 600 ml påsar. Fogens utgångsdatum har passerats med nästan 2 år, och ursprunglig hållbarhet är 1 år från tillverkning. Tror ni den går att använda ändå? Den ska ha förvaras korrekt, och påsarna är såklart oöppnade.