Hej,

Jag har fått en hel låda med fog av en vän, SikaHyflex-402 Connection, i 600 ml påsar. Fogens utgångsdatum har passerats med nästan 2 år, och ursprunglig hållbarhet är 1 år från tillverkning. Tror ni den går att använda ändå? Den ska ha förvaras korrekt, och påsarna är såklart oöppnade.
 
Om konsistensen är som den ska, och den känns normal att jobbba med, så den helt okej. D.v.s. att du märker direkt vid öppnande/användade om den är okej, eller inte.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.