Jag är glad ägare till en 756 med grävaggregat.
Hela tomten är uppgrävd. Jag har haft folk hemma på grävparty (det var två kunder). Det var den bästa kundaktivitet de någonsin vart på
 
Hehe, ironi blandad med sunt bondförnuft..., precis min smak.

Det där argumentet att alltid låta proffs göra saker håller inte. Vad skulle man då göra? Man måste få ha skoj också...

Lite stubbar och sten tog den lilla Bobcat:en, vi handjigade ut massorna (pinnmo) på sjötomten så vi fick en pir, kan fiska därifrån nu...

4kkr för en helg inklusive 20 km frakt och diesel. Rekomenderas varmt tilla alla som vill bli barn på nytt... ;)

jureit skrev: "30 eller 300 kvadrat spelar ingen större roll. Allt är ju beroende på hur utgångsförhållandena såg ut och vad som fanns i marken."

Just det..., stubbar och sten med pinnmo känner på, tro mig!
 
  • Gilla
berres
  • Laddar…
Tack för allas engagemang och kunskaper. Jag sätter in 250:- på Barncancerfondens konto.
Hur jag bestämt mig för att göra? Jo, en arbetslös kompis, som till räga på allt blivit bestulen på sina sista pengar, vill gräva bort jorden för hand för samma pengar det skulle kosta att hyra en minigrävare. Där ser man. ;-)
 
Ztutz skrev:
Tack för allas engagemang och kunskaper. Jag sätter in 250:- på Barncancerfondens konto.
Hur jag bestämt mig för att göra? Jo, en arbetslös kompis, som till räga på allt blivit bestulen på sina sista pengar, vill gräva bort jorden för hand för samma pengar det skulle kosta att hyra en minigrävare. Där ser man. ;-)
Utnyttjande av vän i nöd! Schyrre! ;) Han kunde väl få ha en spade ändå...
 
Tommy_S skrev:
Utnyttjande av vän i nöd! Schyrre! ;) Han kunde väl få ha en spade ändå...
Äh, ett win-win-win-win förhållande ju ;D

Bra lösning, bättre än Bobcat eusa_clap.gif

 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.