Mikael_L
Jag kan inte komma in på Marlen's väderkvarnsblogg.

Oj, sidan kunde inte hittas
Publicerad 12 september 2011 22:48

Tyvärr fungerar inte den länk du försökt använda. Om du skrev länken själv, kontrollera stavningen och försök igen.


Blir svaret när jag provar klickar på sidobannern.


Sidan dirigeras om felaktigt
Firefox har upptäckt att servern dirigerar om förfrågan om den här platsen på ett sätt som omöjliggör ett slutförande.

Det här problemet kan ibland uppstå om du inaktiverat eller nekat att ta
emot kakor.

Blir svaret när jag försöker från byggahus-förstasida.



Andra bloggar från marlen kan jag läsa.
 
Jag får också motsvarande felmeddelande i Chrome.
 
Oj, åäö i bloggurlerna verkar ha slutat fungera vid gårdagens uppgradering. Försöker fixa.
 
Mikael_L
Funkar för mig nu!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.