Kan jag montera ett kallrasskydd vid imkanalens utblås (på taket)? Eller kan det ställa till problem med fläktfunktionen?
 
  • Gilla
twallsten
  • Laddar…
Du har väll väll ett kallrasspjäll i köksfläkten?
Ett spjäll uppe på utblåset är inget att rekomendera, det kommer att frysa fast hela tiden!
 
Jag tänkte försöka undvika att få ner kalluft i imkanalen eftersom jag har problem med vattenrör som ligger mot imkanalen i bjälklaget och fryser när det blir runt -15 på vintern. Nån som har något annat tips på lösning?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.