Jag tänkte försöka undvika att få ner kalluft i imkanalen eftersom jag har problem med vattenrör som ligger mot imkanalen i bjälklaget och fryser när det blir runt -15 på vintern. Nån som har något annat tips på lösning?
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.