Börjar bli färdigt med mitt badrum nu.
När jag håller på att lägga det sista golvspånet mot ytterväggen så märker jag att det "drar" lite kallt vid golvet mot ytterväggen. (inte mycket men ändå)
Har knött dit massa isolering så nu är det inte så farligt, men finns det någon nackdel med detta och golvärme som kommer att ligga ganska nära där?
Varmt och lite lite lite kalldrag =fukt med tiden? eller är det bara bra med lite värmegolv där....!?!?!?


Har funderingar och säga till plattsättaren att lägga kabeln en liten bit från väggen ...bra dåligt?????

Får inte dit mer isolering...källarväggen kommer där sen.
