Hej,
Ska hjälpa en bekant att kakla ett badrum i källaren. Han vill även kakla överliggaren ovanför dörren, vilket innebär att vissa plattor måste monteras upp och ner. Är det vanligt att man gör så? Hur brukar man gå tillväga om kakelplattorna är relativt stora? I det här fallet har han byggt en träställning som håller plattorna på plats under härdningen, men det känns inte som en standardlösning?