Jag renoverade mitt badrum för 6 år sedan och där är det skrämmande klena reglar. (35X70 60cc 12mm spån 6mm ren.gips.)

det har spruckit lite grann i fogen på vissa ställen men man måste titta nog för att se det.

vad för sorts elastisk fog tänker du på då?

EDIT: såg inte förrän nu att du menade golvet.
 
ok, så du pratade om väggarna?

Vad hade du gjort på golvet då?
 
fler med erfarenheter eller tips på hur jag ska göra?
 
kom även på en annan grej, om man lägger plattorna med ardex s48 som är uppstyvande, så borde det väl vara till min fördel?
Mvh Nicholas
 
Ville inte verka tjatig, men vore grymt schysst om folk kunde dela med sig av sina erfarenheter, eller allmänna tips.

Mvh Nicholas
 
Jag drog dit osb skivor och sedan standard gips det vart hur bra som helst o stadig som bara den var rekomenderad det av en plattsättare och det var innan nya reglerna började gälla (eller i övergångsperioden).
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.