4 456 läst ·
4 svar
4k läst
4 svar
Kakel på höjden eller längden ?
Jag vill egentligen inte råda men numera är det betydligt vanligare att man lägger plattorna oavsett rumsform, åtminstone här där jag är verksam. Tidigare under slutet på 90 och början av 00talet ställde man oftast plattorna.
Försök att lägga ut litter plattor, ett gäng liggande och ett annat gäng stående på golvet. Oftast får man då fort en känsla av vad som är snyggast.
Lycka till.
Försök att lägga ut litter plattor, ett gäng liggande och ett annat gäng stående på golvet. Oftast får man då fort en känsla av vad som är snyggast.
Lycka till.
Klicka här för att svara