Hej!
Någon som har koll på kabeldimensionerna för EXQJ OCH FXQJ? 4 ledare
 
useless useless skrev:
Draka verkar ha mellan 2,5 och 10 kvadrat. [länk]
useless useless skrev:
Draka verkar ha mellan 2,5 och 10 kvadrat. [länk]
Hm för EXQJ, ser bara 12.2 till 18?
 
Klenaste 4-ledaren (4x2,5) är 13,2 mm i ytterdiameter.
 
  • Gilla
William Wille
  • Laddar…
Fairlane
Vilken dimension behöver du då?
Yttermåttet kan såklart vara intressant, men ledararean är ju det som avgör om det är rätt kabel eller inte.
 
  • Gilla
Allmänobildad
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.