4 219 läst ·
4 svar
4k läst
4 svar
Justera dörr på Whirlpool frys
Köpte kyl och frysside by side från Whirlpool, Frysskåp WVE2651NFW
Nu är det så att dörrarna hänger olika
Troligtvis är det frysdörren som är för hög
Det står inget om hur man ska göra i bruksanvisningen
Whirlpools support hittar inget heller
Hur dåligt som helst
Är det någon här som vet hur man ska göra?
Niklas
Nu är det så att dörrarna hänger olika
Troligtvis är det frysdörren som är för hög
Det står inget om hur man ska göra i bruksanvisningen
Whirlpools support hittar inget heller
Hur dåligt som helst
Är det någon här som vet hur man ska göra?
Niklas
Kylen och frysen står ivåg. Exakt lika. Det är dörrarna som är i olika höjd.
Klicka här för att svara