Husägare
· Västernorrland
· 2 532 inlägg
Hej. Nu när kylan drog in och olika väderomslag så märker vi dörren verkar ta i lite i överkant. Vid installation av en yale så märkte vi inte först men nu när väderomslag mm kom så slår den lite när man stänger. Lyfter man lite när man stänger så blir det bättre. Så verkar vara ett par mm som skulle behöva justeras. Men den skall vara vinklas upp. Gör jag det på gångjärn eller justera dem med skruvarna?
Husägare
· Västernorrland
· 2 532 inlägg
Klicka här för att svara



