Skall montera en ny undercentral i en oisolerad sjöcontainer.
Den ursprungliga undercentralen i containern var jordad till containern via en jordkabel.
Bör man göra det?
Bör man i så fall även slå ner ett jordspett ansluten till containern?
Den står på träreglar nu och har nog dålig jordkontakt.