Nu har det väl hunnit växa upp en ny skog där.:p
 
  • Haha
  • Gilla
RickardE och 1 till
  • Laddar…
Det är ofattbart att dom inte lägger in en varning när man svarar på gamla trådar. Jag vet att flera har efterfrågat den funktionen.
 
  • Gilla
AndersOhrt och 2 till
  • Laddar…
Det är ju en funktion som skulle underlätta för oss användare, så det verkar osannolikt.
 
Jag tycker det är kul att gamla trådar vädras.
 
  • Gilla
H_kan@88 och 2 till
  • Laddar…
M -MH- skrev:
Jag tycker det är kul att gamla trådar vädras.
Ja det kan ju vara kul. Men det blir ju lite konstigt när det kommer ett svar på en 12 år gammal tråd och när den som svarar inte uppfattar att det är så gammalt.
Jag förstår faktiskt inte varför dom inte fixar det.
Det är helt ok att man kan svara, men en lite varning kunde vara bra. Det är ganska ofta som gamla trådar helt plötsligt får ett svar pga att man inte märker att det är en gammal tråd
 
M MatCan skrev:
Det är ofattbart att dom inte lägger in en varning när man svarar på gamla trådar. Jag vet att flera har efterfrågat den funktionen.
Det gör väl ingenting. Oftast bara kul att läsa gamla trådar o ibland bli påmind om någon man kanske skrivit i.
Tycker jag.
Jag har ett par/tre gånger väckt liv en gammal tråd med något års mellanrum på pin kiv. En tråd som väckt många funderingar o retat en del.
 
K knipo skrev:
Det gör väl ingenting. Oftast bara kul att läsa gamla trådar o ibland bli påmind om någon man kanske skrivit i.
Tycker jag.
Jag har ett par/tre gånger väckt liv en gammal tråd med något års mellanrum på pin kiv. En tråd som väckt många funderingar o retat en del.
Nej inte om det är med flit. Men det blir lite knasigt när folk svarar och så har trådskaparen inte varit inloggade på 10 år.... :-)
 
Ja ,det hade varit lämpligt med en varning så får man själv avgöra om det är värt att svara eller inte.
 
M MatCan skrev:
Nej inte om det är med flit. Men det blir lite knasigt när folk svarar och så har trådskaparen inte varit inloggade på 10 år.... :)
Svaret kan ju ändå vara till hjälp för andra. Personer söker ju svar på ngt problem och då kan de finna lösningen i en gammal tråd! Därför känns det märkligt att häckla någon som ej sett att det var en gammal tråd! Så, vissa menar att dn gammal lösning är förbrukad och kan ej användas längre?
Kanske man ändå skulle ha en varning om att inlägget är mer än t ex 2 år?
 
Redigerat:
Nu tror jag du missförstår mig.
Mitt första inlägg i tråden la jag en glad smiley på för att visa att jag inte var allvarlig utan att det var sagt med glimten i ögat.
Resten av mina inlägg har varit riktat mot det faktum att det är så enkelt att göra det misstag du gjorde. Det görs ganska ofta och därför vore det bra med en varning så att man precis som Useless skriver ovan kan avgöra om det är värt att svara eller ej.
Du måste väl ändå hålla med om att ditt svar var ett misstag och att det inte var meningen att svara i en så pass gammal tråd?

Trist att du tog det på fel sätt och anser att jag häcklar dig. Det var aldrig min mening, snarare tvärtom
 
M MatCan skrev:
Nu tror jag du missförstår mig.
Mitt första inlägg i tråden la jag en glad smiley på för att visa att jag inte var allvarlig utan att det var sagt med glimten i ögat.
Resten av mina inlägg har varit riktat mot det faktum att det är så enkelt att göra det misstag du gjorde. Det görs ganska ofta och därför vore det bra med en varning så att man precis som Useless skriver ovan kan avgöra om det är värt att svara eller ej.
Du måste väl ändå hålla med om att ditt svar var ett misstag och att det inte var meningen att svara i en så pass gammal tråd?

Trist att du tog det på fel sätt och anser att jag häcklar dig. Det var aldrig min mening, snarare tvärtom
Det var inte menat speciellt till dig. Mitt svar är allmänt menat.
 
S seniorkonsult skrev:
Det var inte menat speciellt till dig. Mitt svar är allmänt menat.
Ok. Då missförstod jag. Eftersom du citerade mitt inlägg så är det inte solklart att det inte var mig du riktade dig till. :-)
 
Allt väl !
 
Redigerat:
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.