TS verkar vad jag förstår av grundinlägget ha enfasuttag som källa till matningen mot växthuset. Då är det ju bra att göra som elmont skrev med tvåpoligt oberoende brytartyp. Men vid trefas och fyrpolig gäller det som Mikael skrev att ha bra grejer eller låta nollan vara.