Hej,

vi står i valet och kvalet när det gäller vår kommande fasad, husbyggaren kan fixa vitriolbehandling för oss, de skickar helt enkelt iväg panelen som doppas och torkas. Smidigt eller hur? Frågan - som ingen verkar kunna svara ordentligt på - är bara huruvida panelen bör doppas en eller två gånger som man nu kan välja.... (varför finns det sådana val....). Någon som har kunskap om detta?
 
Ingen aning. Vi strök vår två gånger,
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.