Hej,
vi står i valet och kvalet när det gäller vår kommande fasad, husbyggaren kan fixa vitriolbehandling för oss, de skickar helt enkelt iväg panelen som doppas och torkas. Smidigt eller hur? Frågan - som ingen verkar kunna svara ordentligt på - är bara huruvida panelen bör doppas en eller två gånger som man nu kan välja.... (varför finns det sådana val....). Någon som har kunskap om detta?