Hej!

Bor i ett hus från 1923 och har nåtat trägolven på övervåningen med någon slags fogmassa och fogpistol. Det var ett j*vla jobb på alla sätt och undrar om någon testat någon annan/enklare metod?
Hälsar,
Johanna
 
Vad vill du uppnå?
Om det är estetik så är det hårt arbete som gäller.
 
Mest att det inte ska komma en massa bös mellan plankorna?
 
När du slipat kan du fylla springorna med lack. men nåtning är snyggare(y)
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.