Sangrud #1 Medlem · 7 inlägg 20 maj 2023 08:33 Sangrud Medlem 7 inlägg 20 maj 2023 08:33 #1 Hej! Bor i ett hus från 1923 och har nåtat trägolven på övervåningen med någon slags fogmassa och fogpistol. Det var ett j*vla jobb på alla sätt och undrar om någon testat någon annan/enklare metod? Hälsar, Johanna
Hej! Bor i ett hus från 1923 och har nåtat trägolven på övervåningen med någon slags fogmassa och fogpistol. Det var ett j*vla jobb på alla sätt och undrar om någon testat någon annan/enklare metod? Hälsar, Johanna
tttomten #2 Renoverare · 3 098 inlägg 20 maj 2023 08:37 tttomten Renoverare 3 098 inlägg 20 maj 2023 08:37 #2 Vad vill du uppnå? Om det är estetik så är det hårt arbete som gäller.
Sangrud #3 Medlem · 7 inlägg 20 maj 2023 10:06 Sangrud Medlem 7 inlägg 20 maj 2023 10:06 #3 Mest att det inte ska komma en massa bös mellan plankorna?
tttomten #4 Renoverare · 3 098 inlägg 20 maj 2023 22:25 tttomten Renoverare 3 098 inlägg 20 maj 2023 22:25 #4 När du slipat kan du fylla springorna med lack. men nåtning är snyggare