Söker bra lösning för att fästa isoleringsskivor av EPS80 under bjälklag. Det finns plastbrickor som används för ytterväggsisolering men plast åldras i ljus och risk finns ju att de spricker och tappar sin funktion. Galvade brickor typ stora nitbrickor är dyra men det kanske är det bästa alternativet?. :oops:
 
J
Gå till en plåtis och beställ fyrkantiga bitar i galvat i det storlek du vill ha , dom har massor av bitar i skrotlådan 1 eller 2 mm , dom kan klippa eller att du gör det själv , borra kan du göra själv , klipper dom kanske lite kaffebröd hjälper , inga stora pengar om dom klipper
 
J jojo123 skrev:
Gå till en plåtis och beställ fyrkantiga bitar i galvat i det storlek du vill ha , dom har massor av bitar i skrotlådan 1 eller 2 mm , dom kan klippa eller att du gör det själv , borra kan du göra själv , klipper dom kanske lite kaffebröd hjälper , inga stora pengar om dom klipper
Tack. Tänkte inte på det..Har plåt och sax själv.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.