L lassemajja #1 Medlem · 175 inlägg 8 aug 2005 18:04 lassemajja Medlem 175 inlägg 8 aug 2005 18:04 #1 Läste på thermisols hemsida att man kan isolera taket utvändigt. Är detta sämre än att isolera invändigt? Vill helst behålla takhöjden på 3,95 så det skulle vara perfekt att lägga isoleringen utvändigt...
Läste på thermisols hemsida att man kan isolera taket utvändigt. Är detta sämre än att isolera invändigt? Vill helst behålla takhöjden på 3,95 så det skulle vara perfekt att lägga isoleringen utvändigt...