Hej Peter,

Jag använde Moniers Divoroll Top RU till mitt tak. Det var riktigt smidigt med de dubbla klisterkanterna. Ingen tätningsmassa mellan fiberduk och cellplast, däremot hade jag fogmassa på ströläkten för att få så tätt som möjligt vid genomföringarna när jag skruvade. Taket är inte riktigt klart än tyvärr, det har varit lite taskigt väder i höst. Jag har bara kvar nock och vindskivor så det känns väl ok även om det hade varit skönt att vara helt klar innan snön kom.

/Lasse
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.