hej, ny här och har en fundering, har ett litet hus stommen i timmer där man slagit på en panel direkt på timmerstommen med en vindpapp emellan och nu tänkte jag isolera utvändigt, frågan är hur mycket isolering och med vilken typ för bästa resultat både för värme och så man inte skapar sig framtida problem. tips och ideer mottages tacksamt/ Roppy