Enligt försäkringsbolaget så måste jag ha 120mm glasull eller 95mm stenull, för brandrisken.Jag har ingen koll på lambda värden och sånt men jag antar att 120mm isolerar bättre än 95, för värmen. Funderar på att köpa den här isoleringen på bygg max,är de ok? eller gör jag bort mig