Hej alla kunniga!
Renoverar litet rum på övervåningen i gammalt hus med eternittak och funderar på hur man gör "rätt" med takisoleringen.
Allt verkar ok, inga spår av fukt eller andra konstigheter.
Hur hade ni gått vidare härifrån med luftspalt, isolering, ångspärr/-broms och allt sånt?
💪🏻/Therese