Hej alla kunniga!
Renoverar litet rum på övervåningen i gammalt hus med eternittak och funderar på hur man gör "rätt" med takisoleringen.
Allt verkar ok, inga spår av fukt eller andra konstigheter.
Hur hade ni gått vidare härifrån med luftspalt, isolering, ångspärr/-broms och allt sånt?
💪🏻/Therese
 
  • Träram och bjälkar i äldre hus, synliga på en övervåning. Renoveringsprojekt pågår, med fokus på takisolering och luftspalt. Inga fukttecken.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.