Fått en förfrågan om att isolera i en massa stallboxar, ovanför box taket, har de hö till hästarna, så tanken är att Sala ner från befintlig golv på de liggande åsarna, isolera och lägga nytt innertak. Fundering vad för dukliknande material som blir lämpligt för att spänna fast isoleringen, och lämpligt isolerings material. Jag är inne på typ vanlig vindduk skuren i remsor o stifta fast, och köra med cellulosa skivor 120mm därefter spika råspont som undertak, va tror ni om det ?