Tjena!
Sen vi glasade in balkongen har vi som förväntat en massa värme på balkongen, det har inte ens blivit sommar och vi toppar på ca 35-40 grader.

Misstänker att partycoolern inte trivs i den värmen och kommer säkert inte trivas när sommaren kommer på riktigt..

Nu till min fråga, tänkte bygga in partycoolern för att undvika att solen står på och värmer yttre höljet av coolern men funderar på om det är värt och även sätta någon typ av isolering för att hålla värmen ute?

Vad tror ni? Och i så fall vilken typ av isolering?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.