Har monterat ett nytt återvinningsaggregat och isolerade rörena med isolering som var 50mm och med plast runt. Till detta skall sägas att isoleringen varken var trådbunden eller foliebelagd. Är detta rätt och riktigt?
 
Japp, frånluften blir rätt kall och leds genom uppvärmda utrymmen så den bör ha plast om sig utanpå isoleringen.

/Kent
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.