W Wc_Ankan #1 Medlem · 2 inlägg 29 nov 2006 23:52 Wc_Ankan Medlem 2 inlägg 29 nov 2006 23:52 #1 Har monterat ett nytt återvinningsaggregat och isolerade rörena med isolering som var 50mm och med plast runt. Till detta skall sägas att isoleringen varken var trådbunden eller foliebelagd. Är detta rätt och riktigt?
Har monterat ett nytt återvinningsaggregat och isolerade rörena med isolering som var 50mm och med plast runt. Till detta skall sägas att isoleringen varken var trådbunden eller foliebelagd. Är detta rätt och riktigt?
snickarboden #2 Medlem · Skåne · 4 736 inlägg 9 dec 2006 08:58 snickarboden Medlem Skåne 4 736 inlägg 9 dec 2006 08:58 #2 Japp, frånluften blir rätt kall och leds genom uppvärmda utrymmen så den bör ha plast om sig utanpå isoleringen. /Kent
Japp, frånluften blir rätt kall och leds genom uppvärmda utrymmen så den bör ha plast om sig utanpå isoleringen. /Kent