har köpt ett 60-tals hus med lågt lutande tak. Har förstått att det sannolikt är kutterspån som isolering. Verkar dessutom vara någon form av trätak som håller isoleringen på plats. Ingen lucka till vinden finns.
Till min fråga, skall man tilläggsisolera vinden när innertaken ändå byts ut och möjligheten finns? Hur skall man i så fall göra detta?