52 150 läst ·
86 svar
52k läst
86 svar
ishockeybana hemma
Hej.
Tänkte kolla om det är nån som har koll på hur man bäst gör när man dekorerar planen. Jag har byggt en sarg och lagt ut presenningen. Ska man dekorerar direkt på presenningen innan man börjar spola? Vad har ni för tips att använda för att göra blålinjerna och rödlinjen?
Tänkte kolla om det är nån som har koll på hur man bäst gör när man dekorerar planen. Jag har byggt en sarg och lagt ut presenningen. Ska man dekorerar direkt på presenningen innan man börjar spola? Vad har ni för tips att använda för att göra blålinjerna och rödlinjen?
Exakt nåt sånt jag tänkte ocksåD09 skrev:
Äntligen lite kyla och avkastning på insatsen 
Guldläge nu när ishallarna varit stängda ett tag så grabben var överlycklig

Jag vågade inte chansa häromdagen så jag fixade ”snöskor” för att hjälpa grabben med att borsta bort snön ha ha
Guldläge nu när ishallarna varit stängda ett tag så grabben var överlycklig
Jag vågade inte chansa häromdagen så jag fixade ”snöskor” för att hjälpa grabben med att borsta bort snön ha ha
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Burit av och fått upp två st HEA 240 med hjälp av ett par polare och kusin som kan svetsa rejäla doningar! Framtida kök och matsal på G!
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden




