Droppar fukt från fläkten och idag var det is invändigt och inne badrummet på fläcktkåpan. Så ska det väl ändå inte vara? Har golvvärme och oftast har jag den på 30grader men är kallt i rummet bara golvet som är varmt. Se bild på fläktkåpan
Produkter som diskuteras: "fläkten"
Fläktar
Flytta förbrukad luft ut ur ditt hem med mekanisk frånluft. I den här samlingen hittar du vårt sortiment av badrumsfläktar, kanalfläktar och värmeflyttare.
Läs mer
Testa hålla handen och blåser kallt ser rakt igenom oxå då jag tog bort yterlocket.K Erik Deste skrev:
K Erik Deste skrev:
det där är väl en anslut från jula om jag inte ser fel och den ska ha ett kallras skydd som följer med.
inte det bässta kallras skyddet heller eftersom det har en förmåga att klegga igen och alltid vara öppet.
Hade en såndär monterad i ett år ca isom var gång hela tiden tills jag gav upp och köpte en riktig istället eftersom den började låta som en stenkross.
inte det bässta kallras skyddet heller eftersom det har en förmåga att klegga igen och alltid vara öppet.
Hade en såndär monterad i ett år ca isom var gång hela tiden tills jag gav upp och köpte en riktig istället eftersom den började låta som en stenkross.
Helt rätt den är från jula. Tack för infon ska kolla upp det närmareI ikeo skrev:det där är väl en anslut från jula om jag inte ser fel och den ska ha ett kallras skydd som följer med.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden