Ja den var riktigt smart. Men jösses vad dryg film.

Funkar dominon också så att stålet vinklas om man ska köra ett spår? Det kan inte bli perfekta halvcirklar i hörnen isåfall men "kexen" kanske inte har vanliga cirkelformade radier? Eller felet är så litet så det funkar ändå?
 
Dominobrickorna är inte perfekt cirkelformade radier, de ser mer ut som <ooooo> i kanterna.
 
Tror inte att att "hörnen" är något problem. Jag har i alla fall inte märkt något. Å ena sidan så har jag aldrig använt dominon i någon konstruktion som kräver extrem hålfastighet typ en stol.

Väldigt bra pryl. Känns väldigt bra att man kan göra vilken bred man vill på dom lösa tapparna.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.