2 050 läst ·
3 svar
2k läst
3 svar
Inte råd med en Festool Domino?? Prova detta...
Jädrans innovativt i alla fall! 
http://www.youtube.com/watch?v=F0FpgdzR56c
http://www.youtube.com/watch?v=63gJAQm9fC0
http://www.youtube.com/watch?v=F0FpgdzR56c
http://www.youtube.com/watch?v=63gJAQm9fC0
Ja den var riktigt smart. Men jösses vad dryg film.
Funkar dominon också så att stålet vinklas om man ska köra ett spår? Det kan inte bli perfekta halvcirklar i hörnen isåfall men "kexen" kanske inte har vanliga cirkelformade radier? Eller felet är så litet så det funkar ändå?
Funkar dominon också så att stålet vinklas om man ska köra ett spår? Det kan inte bli perfekta halvcirklar i hörnen isåfall men "kexen" kanske inte har vanliga cirkelformade radier? Eller felet är så litet så det funkar ändå?
Tror inte att att "hörnen" är något problem. Jag har i alla fall inte märkt något. Å ena sidan så har jag aldrig använt dominon i någon konstruktion som kräver extrem hålfastighet typ en stol.
Väldigt bra pryl. Känns väldigt bra att man kan göra vilken bred man vill på dom lösa tapparna.
Väldigt bra pryl. Känns väldigt bra att man kan göra vilken bred man vill på dom lösa tapparna.
Klicka här för att svara