1 749 läst ·
4 svar
2k läst
4 svar
Inte nöjd med arbetet
Min Brf har anlitat en firma som har börjat renoverat mitt badrum. klinkers på golv o vägg . plattorna på halva väggen är ojämna dvs en sticker upp och en är ner sjunken. fogen mellan plattorna på golvet börjar på 3 mm och slutar på nästan 1 cm. det skulle vara rustik look, men plattorna är så ned sjunkna i fog att stl som var 10x10 nu är 8 x 8 cm. visade förmannen eller ägaren till företaget arbetet, som svar fick jag att väggen ska se ut så. det är inget att göra åt det och att det är naturligt att det kan skilja lite. golvet säger han att de ska komma tillbaka och gröpa ur lite fog så att det ser mindre ut. detta innebär att det kommer att hamna mer skit mellan fogarna. jag sa innan de kaklat vid ett flertal tillfällen att jag inte vill ha breda fogar..till svar fick jag att det kommer att vara ca 3 mm på golv o vägg. jag sa att jag vill inte ha ljus fog på golvet. golvläggaren säger att ljus fog är snyggast på väggen och att det inte blir snyggt att ha en mörkare fog på golvet. jag sa att jag vill inte att det ska se smutsigt ut. Manhattan är det en grå färg??
Vad fan ska jag göra nu, hade en vännina på besök som sa fy vad fult ditt golv är.
ordförande i föreningen känner förmodligen firman privat och är mycket nöjd med sitt badrum.
jag vill inte ens gå in i mitt. jag mår mycket dåligt och vet inte vad jag ska ta mig till.
Vad fan ska jag göra nu, hade en vännina på besök som sa fy vad fult ditt golv är.
ordförande i föreningen känner förmodligen firman privat och är mycket nöjd med sitt badrum.
jag vill inte ens gå in i mitt. jag mår mycket dåligt och vet inte vad jag ska ta mig till.
jag kan maila dig.
Klicka här för att svara