Renoverare
· Gävleborg
· 8 215 inlägg
Fas in på L.
Lampa till vänster in på den övre pilen och höger lampa på den undre pilen. Borde funka.
//Patrik
Lampa till vänster in på den övre pilen och höger lampa på den undre pilen. Borde funka.
//Patrik
Hobbyelektriker
· Värmland, Molkom
· 26 845 inlägg
Sätta ihop vadå? Behöver du skarva några helt andra ledare kan du göra det i "X"en.
Renoverare
· Gävleborg
· 8 215 inlägg
Varför har du två noll-tåtar i dosan för? Har du ett uttag under strömställaren? Varför går inte nollan rakt igenom dosan för?
Tänk på att vara lite extra försiktig om du har en nolla där.
//Patrik
Tänk på att vara lite extra försiktig om du har en nolla där.
//Patrik
Patrik_Hed skrev:
Händigt folk brukar dra slangen från central till strömställardosa, vidare till takdosan. Det är min gissning, har rotat och rättat till i några sådana projekt...
Medlem
· Västerbottens län
· 18 047 inlägg
Fördragen VP-slang är väl en möjlighet.
Protte
Protte
Klicka här för att svara

