Lika så skulle knappast en "elektriker" valt clips i en bostad ;) Så ett råd till "svartjobbare" använd "rätt" grejer, för även om vissa saker är "lagliga" kanske dom inte är så lämpliga, tex ur estetisk synpunkt.
 
  • Gilla
Uffe A och 1 till
  • Laddar…
Malmbergs har Biltema och jula stämpel och är rätt kassa. Duger väll i sommarstugan om man vistas i den max en vecka om året.

Just Malmbergs har riktigt bra grejor om man bortser från strömbrytare, eluttag och normat material:cool:
 
Det handlar om ett inglasat uterum, så klammarna sitter på en husfasad. De satt där när jag köpte huset och sticker inte ut som något ovanligt.
 
Deklaration Deklaration skrev:
Det handlar om ett inglasat uterum, så klammarna sitter på en husfasad. De satt där när jag köpte huset och sticker inte ut som något ovanligt.
Och hos mig sticker dom i ögat på en gång,
 
  • Haha
  • Gilla
El-Löken66 och 1 till
  • Laddar…
E elmont skrev:
Och hos mig sticker dom i ögat på en gång,
Vilken tur att du bor i ett eget hus.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.