M M a l i n skrev:
Nu har jag fått information av tre olika elektriker (som jag kontaktade i ärendet) att det är helt okej att vi monterar på en vanlig sladdströmbrytare och en stickpropp. Samt att det är enklast att vi gör detta själva, så någon elektriker behöver inte vara inblandad.
Ja det är ju knappast orimligt i praktiken. Om du redan nu innan du börjar jobbet förklarar hur du tänker göra och med vilka delar kan du få lite hjälp på vägen så det kan bli vettigt.
 
  • Gilla
M a l i n
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.