Nu har jag fått information av tre olika elektriker (som jag kontaktade i ärendet) att det är helt okej att vi monterar på en vanlig sladdströmbrytare och en stickpropp. Samt att det är enklast att vi gör detta själva, så någon elektriker behöver inte vara inblandad.