Z zamen #16 Medlem · Västra Frölunda · 111 inlägg 18 mar 2012 22:24 zamen Medlem Västra Frölunda 111 inlägg 18 mar 2012 22:24 #16 Sådärja - Då var det fixat. Nu sitter dimmern på plats i taket. Det blev lite trångt men det gick. Tack så mycket för all hjälpjag fick här på forumet. Moderator - close down this thread /Zamen.
Sådärja - Då var det fixat. Nu sitter dimmern på plats i taket. Det blev lite trångt men det gick. Tack så mycket för all hjälpjag fick här på forumet. Moderator - close down this thread /Zamen.