Sådärja - Då var det fixat. Nu sitter dimmern på plats i taket. Det blev lite trångt men det gick.

Tack så mycket för all hjälpjag fick här på forumet.


Moderator - close down this thread

/Zamen.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.