Har facit, Theofils vägrar totalt ta emot beställningar från privatperosner. De hänvisade till lokala Beijers, ringde upp dem och de totalvägrade att ta emot en besätllning då jag råkat säga att det var till HTH-kök. De säljer tydligen bara till ballingslövs, trots att jag ungeför 20 gånge runder samtalet påpekade att detta var standard blum grejor, jag hade förberett med artikelnummer, och killen på theofils hade dubbelkollat. Fick till slut hjälp av en Beijersbutik i närliggande stad, som utan problem kunde beställa hem det jag önskade...

Väntar nu på beställningen. Det finns tydligen ingen onlinebutik som säljer blums sortíment... lite trist kan man tycka.

Dock blev powerporten perfekt, riktigt snygg. Vi valde den med två vägguttag, rostfritt och LED.

/S

Hemmakatten
Nu har du ju ordnat eluttag, men det finns kanske andra som är på g. Vi har våra eluttag på kortsidanav köksön. Ett på vardera sidan, infällda eluttag med ett uttag och med lock på. Syns nästan inte alls, men vår köksö är vit och även skivan på kortsidorna.

Hemmakatten Hemmakatten skrev:
Nu har du ju ordnat eluttag, men det finns kanske andra som är på g. Vi har våra eluttag på kortsidanav köksön. Ett på vardera sidan, infällda eluttag med ett uttag och med lock på. Syns nästan inte alls, men vår köksö är vit och även skivan på kortsidorna.
Ser att detta är ett gammalt inlägg men har du bild på hur detta ser ut?/M

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.