Hej!

Har nyligen flyttat in i en uthyrningsdel, modell mindre, och jag behöver lite hjälp att göra något bra av det här :)

Laddar upp lite bilder allt eftersom, den första bilden förestället "köket", vet inte alls hur jag ska ställa grejerna.

DzeeyYZLY.jpg
 
Du har ju redan allt du behöver i ett kök på översta hyllan.
 
Haha, ja det har du ju rätt i ;)

Fick till det rätt mysigt ändå
vqEJAnctF.jpg
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.