P prtcha #1 Medlem · Uppland · 2 inlägg 4 nov 2009 14:45 prtcha Medlem Uppland 2 inlägg 4 nov 2009 14:45 #1 Hej! Har nyligen flyttat in i en uthyrningsdel, modell mindre, och jag behöver lite hjälp att göra något bra av det här Laddar upp lite bilder allt eftersom, den första bilden förestället "köket", vet inte alls hur jag ska ställa grejerna.
Hej! Har nyligen flyttat in i en uthyrningsdel, modell mindre, och jag behöver lite hjälp att göra något bra av det här Laddar upp lite bilder allt eftersom, den första bilden förestället "köket", vet inte alls hur jag ska ställa grejerna.
T torke1 #2 Medlem · 307 inlägg 4 nov 2009 17:28 torke1 Medlem 307 inlägg 4 nov 2009 17:28 #2 Du har ju redan allt du behöver i ett kök på översta hyllan.
P prtcha #3 Medlem · Uppland · 2 inlägg 4 nov 2009 20:10 prtcha Medlem Uppland 2 inlägg 4 nov 2009 20:10 #3 Haha, ja det har du ju rätt i Fick till det rätt mysigt ändå