Ni som har liggande panel (eller bara har åsikter i ämnet
), hur har ni gjort med hörnen inne i bastun? Hörnlister? Ena väggpanelen in bakom den andra? Antar att en mindre glipa är bra i det senare fallet.
Gärna bilder om ni orkar 
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Spårad asp 15x88
Tack för bilden
Tack för bilden
Enligt dena beskrivningen ska det vara en liten glipa på 5 mm mellan väggarna.
https://www.byggbeskrivningar.se/pd...Byggbeskrivningar.ashx?File=8830&Doc=Broschyr
Funkar inte den länken så
https://www.byggbeskrivningar.se/invandigt/bastu
https://www.byggbeskrivningar.se/pd...Byggbeskrivningar.ashx?File=8830&Doc=Broschyr
Funkar inte den länken så
https://www.byggbeskrivningar.se/invandigt/bastu
Självbyggare
· Västmanland
· 61 inlägg
Snyggt!KnockOnWood skrev:
Jag är i banorna att göra samma sak i vår hall..
Har du reglat upp på nytt på befintlig vägg eller har du använt dig av dom reglarna som redan fanns?
(Nu utgår jag iofs ifrån att det var en befintlig vägg)
Tacksam för svar!
-Nybörjan'
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Klicka här för att svara


