2 607 läst ·
8 svar
3k läst
8 svar
Ingen förlikning för Ebba Busch i hustvisten
På konsumentens sida
· 3 624 inlägg
Varken hussäljaren eller Ebba Busch är intresserade av de förlikningsbud som ligger på bordet.
Du kan läsa artikeln här: Ingen förlikning för Ebba Busch i hustvisten
Du kan läsa artikeln här: Ingen förlikning för Ebba Busch i hustvisten
Uppenbarligen är ju gubben inte ute efter att behålla huset. Han vill ju bara klämma någon som är mer förmögen än sig själv på pengar. Om han ville att detta skulle få ett avslut hade han gett erbjudande om att avsluta mot att Ebba Busch täcker kostnaderna men sen går man skilda vägar. Inte kräva en extra summa pengar.
Tycker verkligen synd om Busch som fått denna skiten över sig.
Tycker verkligen synd om Busch som fått denna skiten över sig.
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
I artikeln står det
"Mannen ifråga har även han gett ett förslag till förlikning där han får behålla huset men står för Ebba Busch rättegångskostnader samt betalar en ytterligare summa".
Det var alltså Esbjörn, som erbjöd Ebba en summa pengar som kompensation?
Hur mycket?
"Mannen ifråga har även han gett ett förslag till förlikning där han får behålla huset men står för Ebba Busch rättegångskostnader samt betalar en ytterligare summa".
Det var alltså Esbjörn, som erbjöd Ebba en summa pengar som kompensation?
Hur mycket?
Du verkar ha fått det om bakfoten, det är ju helt tvärt om.Niklasloow skrev:
Uppenbarligen är ju gubben inte ute efter att behålla huset. Han vill ju bara klämma någon som är mer förmögen än sig själv på pengar. Om han ville att detta skulle få ett avslut hade han gett erbjudande om att avsluta mot att Ebba Busch täcker kostnaderna men sen går man skilda vägar. Inte kräva en extra summa pengar.
Tycker verkligen synd om Busch som fått denna skiten över sig.
Han erbjuder henne pengar för att kunna behålla huset.
Jag läste för snabbt och var för snabb på tangenterna. Då är det rimligare
Allvetare
· Västra Götaland
· 12 294 inlägg
Det är väl så att gubben ändrade sig efter kontraktskrivningen när han fick reda på vad hon ville göra med huset.
Har man sålt så har man sålt..
Har man sålt så har man sålt..
Snailman
Medlem
· Västra Götaland
· 5 586 inlägg
Snailman
Medlem
- Västra Götaland
- 5 586 inlägg
Jag har läst 100k vet inte om det stämmer.KnockOnWood skrev:
Båda parter gav den andre ett bud (var)
Klicka här för att svara
