Hej!
Vår induktions häll har börjat bete sig konstigt.
Den slår på och av hela tiden, det är som om den inte får kontakt med grytan.
Men jag har använt de grytorna på den plattan i flera år.. så det är rätt grytor
Vad kan vara fel?
Måste vi köpa en ny häll?
Vår induktions häll har börjat bete sig konstigt.
Den slår på och av hela tiden, det är som om den inte får kontakt med grytan.
Men jag har använt de grytorna på den plattan i flera år.. så det är rätt grytor
Vad kan vara fel?
Måste vi köpa en ny häll?
electroluxaren skrev:
Vet ej vad det är för någon då det inte står, antar att texten försvunnit.
Har hittills bara testat 2 och båda gör likadant.
Har endast stekpanna i gjutjärn, och har ej testat att steka något. Vill inte heller ta fram för att steka något om jag ej kan avsluta det
Klicka här för att svara