Hej!
Vår induktions häll har börjat bete sig konstigt.
Den slår på och av hela tiden, det är som om den inte får kontakt med grytan.
Men jag har använt de grytorna på den plattan i flera år.. så det är rätt grytor
Vad kan vara fel?
Måste vi köpa en ny häll?
 
T Trissan_4 skrev:
Hej!
Vår induktions häll har börjat bete sig konstigt.
Den slår på och av hela tiden, det är som om den inte får kontakt med grytan.
Men jag har använt de grytorna på den plattan i flera år.. så det är rätt grytor
Vad kan vara fel?
Måste vi köpa en ny häll?
 
P
Vad är det för häll?
Gäller detta alla zonerna?
Gäller det även med helt homogena gjutjärnskärl?
 
electroluxaren skrev:
Vad är det för häll?
Gäller detta alla zonerna?
Gäller det även med helt homogena gjutjärnskärl?

Vet ej vad det är för någon då det inte står, antar att texten försvunnit.
Har hittills bara testat 2 och båda gör likadant.
Har endast stekpanna i gjutjärn, och har ej testat att steka något. Vill inte heller ta fram för att steka något om jag ej kan avsluta det
 
P
Modellbeteckningar står på undersidan.
Du behöver inte steka något för att testa funktionen.
Kolla alla zonerna.
Om felet kvarstår byt häll.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.