Hej

Badrumsrenovering på g och en fråga om den inbyggda cisternen. Ska/måste fixturen stå i utrymme som har tätskikt på golv och väggar. Som jag gör nu så bygger jag in fixturen bakom tätskiktet och skapar en liten box längs med ena väggen i badrummet. Måste denna boxen sitta utanför tätskiktet? :confused:
 
Jag har läst den tråden. Men jag jag får inget svar på min fråga där. tätskikt eller inte tätskikt bakom väggen i utrymmet där fixturen står? Finns det regler om inbyggnad av fixturer?
 
Du kan göra på endera sättet, det spelar ingen större roll. Men du bör i alla fall ha tätskikt på golvet i lådan.

(Och jepp, jag vet att jag svarat i den andra tråden också, men jag skriver lite här ändå..:))
 
Tack Jon, du är bra att ha!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.