Skrivet av: Teowe
Å andra sidan blir ju det 1440:-/år.
Det är som det brukar sägas: det handlar inte om de stora inkomsterna, utan de små utgifterna. Kan man då spara några tusenlappar här & där blir det en del längden...
De flesta elleverantörer har dessutom möjligheten till autogiro så då slipper du tänka på att missa betala räkningen.